poniedziałek, 4 lipca 2016

Pani Ilona Ostrowska

Cześć!

Dziś przedstawię Wam autograf, który przyszedł pod koniec zeszłego tygodnia.

Pani Ilona Ostrowska: piękna aktorka. Moje serce podbiła jako Lucy w genialnym serialu ,, Ranczo”. Bardzo podobała mi się również w serialu ,, Na krawędzi ’’ oraz w ,, Na dobre i na złe”.



Wysłałam list, zdjęcie i kopertę ze znaczkiem na adres:

Studio A
Biały kamień 5
02-593 Warszawa


Czekałam równo 2 lata, ale jestem bardzo szczęśliwa, że przyszedł!

Do następnej notki:)


17 komentarzy:

  1. gratuluje ja posiadam autograf od Pani Ilony koleżanka mojej mamy mi załatwiła bo ją widziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje.ja pisalam na agencje gudejko ale jeszcze nie dostalam a naprawde bardzo dawno wyslalam jeszcze na poczatku kiedy zaczelam wysylacc z zdjeciami

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/07/49-karol-okrasa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE! :D


    zapraszam do http://gwiaazdka.blogspot.com/
    skomentuj, zaobserwuj, rób co chcesz! :D

    OdpowiedzUsuń